Wat u wilt weten voordat u boekt bij de Antwerpsetaxicentrale

Veel gestelde vragen
Hier vind u antwoorden op veel voorkomende vragen.
Rekent u extra voor bankpas of creditcard betalingen?
Reizen er meerdere mensen in het voertuig dat ik boek?
Mijn bedrijf vereist een factuur, kunt u dat aanleveren?
Wat voor een bagagerecht heb ik?
Wat voor voertuigen biedt u aan en wat zijn de verschillen?
Hoe weet ik of mijn kaart en persoonlijke gegevens veilig zijn?
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Wat moet ik doen als ik rolstoel ruimte nodig heb?
Hoe neem ik contact op met AntwerpseTaxiCentrale ?
Er zijn tevens kinderen in mijn groep. Kunt u kinderzitjes leveren?
Wanneer zal ik boeken?

Na het boeken

Waar zal ik de chauffeur ontmoeten als ik aankom?

Wanneer uw boeking compleet is ontvangt u een bevestigingsmail met daarin uitgelegd waar u de chauffeur ontmoet, samen met nog andere nuttige informatie, zoals het Customer Service Center telefoonnummer.

Het aantal personen is veranderd. Kan ik een ander voertuig kiezen?
Mijn vlucht is geannuleerd waardoor ik geen transfer meer nodig heb. Kan ik mijn rit annuleren?
Mijn bevestiging van de betaling en/of voucher is niet aangekomen via e-mail. Wat moet ik doen?
Hoe zit het met terugbetalingen?
Wat moet ik mee nemen als bewijs van mijn pre-geboekte reservering?
Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?
Wat gebeurt er als ik mijn chauffeur niet kan vinden?
Wat gebeurt er als mijn vlucht is vertraagd?
Mijn vlucht is gewijzigd. Kan ik mijn transfer aanpassen?

Tijdens uw rit

Wat moet ik doen als het geboekte voertuig niet komt opdagen op het afspreek punt?

Als de bestuurder of het voertuig welke u heeft gereserveerd, niet komt opdagen op de afgesproken locatie, vragen wij u contact op te nemen met het taxibedrijf. Het nummer van onze partner staat vermeld op uw voucher. Mocht in het onwaarschijnlijke geval het bedrijf niet bereikbaar zijn, kunt u contact opnemen met ons nood nummer. Ook dat nummer staat vermeld op uw voucher. Wees geduldig en geef de chauffeur minimaal 20 minuten de tijd. Mocht u besluiten het afgesproken punt te verlaten, moet u dat ons even laten weten. Wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen door contact op te nemen met onze partner. Mocht dat niet mogelijk zijn, zullen wij proberen een alternatief voor u te zoeken. Als dat ook niet mogelijk is, krijgt u uw geld terug. Let op, als u ergens tegen aan loopt of u kunt het niet oplossen met onze partner, neem dan ten alle tijden contact met ons op zodat wij u kunnen helpen met een oplossing. Als u pas later contact met ons opneemt zijn wij niet meer in staat u te assisteren. Klachten moeten altijd worden gemeld binnen 14 dagen, anders kunnen deze ook niet meer in gang worden gezet.

Wat moet ik doen als mijn bagage bij aankomst verloren blijkt te zijn en ik als gevolg te laat zal zijn voor mijn transfer?

Na uw rit

Ik heb bagage in het voertuig laten liggen. Hoe krijg ik het terug?

Ten eerste, neem direct contact op met de bestuurder via het telefoonnummer dat staat vermeld op de voucher en informeer wat er is gebeurd. We zullen er alles aan doen om uw verloren bagage bij u af te leveren op uw verblijfadres of bij u thuis. Houdt u er rekening mee dat er vooraf extra kosten moeten worden betaald aan de koerier voor het verzenden van uw bagage.

Met wie moet ik contact opnemen als ik opmerkingen of suggesties heb?